Новини
05.12.2016 13:18 (for.lib.kherson.ua)

У наступному році зустрінемося знов
5 грудня учителі  англійської мови, які підвищують кваліфікацію у Південноукраїнському регіональному...

05.12.2016 11:31 (biblio.lib.kherson.ua)

Новинка для істориків, бібліографів, архівістів і не тільки...
Нещодавно вийшла друком збірка матеріалів науково-практичного семінару «Проблеми створення бібліографічних...

05.12.2016 10:28 (for.lib.kherson.ua)

Коли мовчання – не золото!
4 грудня товариство англійського розмовного клуба, який працює на базі центру «Вікно в Америку»,...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Книжково-ілюстративна виставка «Надійний помічник керівника»

Книжково-ілюстративна виставка «Надійний помічник керівника»

20.04.2016 11:17

Професія секретаря була і залишається однією з найбільш затребуваних. І, що важливо, однією з найперспективніших. У 21 столітті вона сягає принципово нового рівня складності, відповідальності, компетентності та має управлінський статус. Помічники, секретарі не лише допомагають керівникам у повсякденних справах, а й беруть на себе частину їх роботи, представляють начальників у їх відсутність, управляють частиною робочих процесів. А відтак і вимоги до професії секретаря високі.

Відділ обслуговування користувачів запрошує всіх бажаючих переглянути книжково-ілюстративну виставку «Надійний помічник керівника», що присвячена Міжнародному дню секретаря, який цього року відзначають 20 березня. Офіційно це свято називається Днем професійних адміністративних працівників. Вперше його почали відзначати американці — ще в 1952 році. У наші дні цей день вважають «своїм» усі офісні працівники: помічники керівників, офіс-менеджери, секретарі-референти, асистенти та спіч-райтери. Всі ці люди об’єднані однією професією, яка належить до найзатребуваніших у світі.

Професія секретаря існує вже кілька століть. Історію виникнення цієї професії розкриває розділ виставки «Секретар: історичне досьє професії».

Можна з упевненістю говорити про те, що секретар є обличчям своєї компанії. Саме розділ «Секретар – візитна картка компанії» підтверджує цю аксіому. Професійний секретар завжди терпеливий і привітний, він радо зустрічає відвідувачів і співробітників, знає всі нюанси своєї роботи. Він перший, з ким стикається відвідувач, який прийшов до установи, перший, з ким зустрічається, починаючи свій трудовий день, керівник, перший, хто відповідає на телефонні дзвінки. Від поведінки секретаря багато в чому залежить не лише престиж фірми, в якій він працює, але часом і успіх партнерів та клієнтів фірми. Багато в чому завдяки його роботі складається думка про компанію, підприємство в цілому.

Основою діяльності будь-якого підприємства є робота з інформацією – усною та документованою. Достовірність і повнота важливої для підприємства інформації, якість її опрацювання, а відтак – оперативність пошуку даних, необхідних працівникам, ефективність управлінських рішень значною мірою залежать від секретаря. Адже на секретаря покладають такі важливі функції, як приймання, передавання, фіксування, систематизація та облік інформації. Саме допомогти виконувати ці функції найкращим чином – завдання розділу «Технологія ведення секретарської діяльності».

Виставка допоможе секретарям бути незамінними помічниками для керівників. Тож запрошуємо всіх  поринути у світ офісного життя у відділі обслуговування користувачів.





Вхід