Новини
24.01.2017 14:28

Фотопроект однієї книги
2017 рік оголошено Роком вивчення німецької мови в Україні та української в Німеччині.  Сьогодні...

24.01.2017 14:04

«MeinTwitterBuch»
«MeinTwitterBuch» - Конкурс для книгоманів. Любиш читати та ділитися своїми враженнями ...

24.01.2017 10:45

Хай квітне у віках Соборна Україна
22 січня Україна відзначає День Соборності. З цієї нагоди була проведена історико-літературна композиція...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Проблеми незрячих херсонців вирішимо спільними зусиллями

Проблеми незрячих херсонців вирішимо спільними зусиллями

18.10.2016 10:39
13 жовтня, у Всесвітній день зору та напередодні Міжнародного дня Білої тростини, у стінах бібліотеки відбувся круглий стіл із питань вирішення актуальних проблем незрячих херсонців.
Присутні – незрячі, що активно користуються тростиною, молодь з обмеженнями зору, що потребує таких навичок, тифлопедагоги, корекційні педагоги дошкільних та шкільних навчальних закладів, представники Центра зайнятості, Українського товариства сліпих, батьки незрячих дітей – активно обговорювали необхідність навчання орієнтуванню у просторі дітей шкільного віку. Адже перші кроки з білою тростиною незрячий малюк робить у спеціалізованому дитсадку під керівництвом тифлопедагога, а потім дитина йде у школу, і дуже бажано закріпити та розвинути отримані знання.
Сподіваємося, що це незабаром стане можливим, і у школі №11 запрацюють курси з орієнтування, де інструктором буде незрячий викладач.
Під час спілкування за круглим столом учасники поділилися своїм досвідом користування білою тростиною і обговорили можливі шляхи працевлаштування незрячої людини на курси з орієнтування.
Отже, будемо чекати приємних новин, а потім зберемося знов, щоб вирішити, як навчити користуватися білою тростиною дорослу людину в Херсоні, бо поки що для мешканців області це можливо лише у столиці.
А ще наразі шукаємо можливості створити просторову модель шкільного подвір’я школи №11 та роздрукувати її на бібліотечному 3Д-принтері. Це стане у нагоді незрячим школярам під час навчання орієнтуванню та самостійному пересуванню у межах шкільного простору.






Вхід