Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Дидактичні ігри на уроках музики

В81186
373.3.016:78

П 27
Пермяков О.А.
Дидактичні ігри на уроках музики/ авт.-упоряд.: О. А. Пермяков, І. М. Власенко, О. О. Лаврентьєва - Київ : КНТ, 2020. - Бібліогр.: с. 263-270. - 270 с., ISBN 978-96-373-741-6
Предметні рубрики: Музика -- Методика викладання -- Початкова школа
УДК: 373.3.016:78

Анотація:

Мета пропонованого посібника - допомогти вчителям музики, що працюють у початкових класах, в організації й проведенні дидактичних ігор на уроках музики. У посібнику представлений теоретичний матеріал про основи гри; методика проведення дидактичних ігор на уроках музики в початкових класах; досвід роботи вчителів музики, описаний у методичній літературі: ігри на розвиток темпу й метроритму, звуковисотного чуття, чуття тембру, динамічного чуття, музичного сприйняття, музичної пам'яті, вокально-хорових навичок та інших музичних здібностей, а також різноманітні ігри, які можна використати на різних етапах уроку.
Посібник буде корисним вчителям музики початкових класів, а також студентам, виклачам педагогічних училищ і вищих навчальних закладів.

Зміст

ВСТУП С. 12

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГРИ С. 14
1.1. З історії ігор С. 14
1.2. Розробка проблеми ігор у психолого-педагогічній літературі С. 17
1.3. Роль гри в житті учнів С. 24
1.4. Трактування порняття "гра" у психолого-педагогічній літературі С. 28
1.5. Класифікація ігор у психолого-педагогічній літературі С. 31
1.6. Структура дидактичних ігор С. 40
1.7. Особливості дидактичних ігор на уроках музики С. 51
1.8. Організація й проведення ігор С. 59
Питання й завдання для самоонтролю С. 73
 
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ МУЗИКИ С. 74
2.1. Психолого-педагогічні особливості дидактичних ігор на уроках музики у молодших класах С. 74
2.2. Розвиток здібностей школярів засобами дидактичних ігор С. 78
2.3. Методики виявлення рівня розвитку музичних здібностей учнів С. 82
2.4. Розвиток музичних здібностей молодших школярів засобами дидактичної гри С. 88
2.5. Навчально-виховні завдання уроку музики у початковій школі С. 89
2.6. Ігрові прийоми, які застовуються у побудові дидатичних ігор на уроках музики С. 91
2.7. Прийоми залучення школярів до ігрової діяльності С. 92
2.8. Особливості дидактичних ігор для початку уроку музики С. 94
2.9. Ігри, що застосовуються під час вивчення нового матеріалу С. 98
2.10. Ігри на закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок С. 103
2.11. Уроки-ігри С. 105
2.12. Плани-конспекти уроків музики із застосуванням дидактичних ігор С. 107
 
РОЗДІЛ 3. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ МУЗИКИ С. 119
3.1. Діагностика почуття темпу й метроритму засобами гри С. 119
3.2. Діагностика й розвиток звуковисотного і ладового відчуття засобами гри С. 134
3.3. Ігри на розвиток внутрішнього слуху С. 149
3.4. Діагностика й розвиток відчуття тембру С. 152
3.5. Діагностика й розвиток відчуття динаміки С. 156
3.6. Ігри для розвитку музичного сприйняття С. 162
3.7. Ігри на розвиток музичної пам'яті С. 172
3.8. Діагностика й розвиток музично-емоційної чуйності С. 182
3.9. Ігри на розвиток вокально-хорових навичок С. 187
3.10. Розвиток інструментально-виконавських навичок С. 197
3.11. Музично-ритмічні ігри-вправи С. 198
3.12. Музично-творчі завдання С. 203
3.13. Ігри для розвитку уваги С. 213
3.14. Ігри для розвитку музичного мислення С. 218
3.15. Задачі С. 246
3.16. Кросворди С. 254
3.17. Лічилки С. 260
Питання й завдання для самоконтролю С. 263
 
ПІСЛЯМОВА С. 246
ЛІТЕРАТУРА С. 265

 

Календар подій

     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 2223 24
25 26 27 28 293031