Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Мистецтво навчати

Ваґнер Тоні

В78410
373.013

В 12
Ваґнер Тоні.
Мистецтво навчати: як підготувати дитину до реального життя/ Тоні Ваґнер і Тед Дінтерсміт ; переклала з англ. Надія Борис ; [голов. ред. О. Дубчак] - Київ : Наш формат, 2018. - Бібліогр. в прим.: с. 303-[312]. - 311, [1] с., ISBN 978-617-7279-45-6
Предметні рубрики: Школярі -- Виховання -- Теорія
УДК: 373.013

Анотація:

У сучасному світі ми високо цінуємо академічну успішність, змушуючи наших дітей вступати до «найпрестижніших» навчальних закладів, отримувати найкращі оцінки та складати всі тести на відмінно. Але статус відмінника зазвичай не дає гарантій, що дитина матиме всі необхідні навички, щоб стати розвиненою особистістю, активним громадянином і побудувати успішну кар’єру. Система освіти не змінювалась уже принаймні століття і не відповідає вимогам сьогодення.
«Мистецтво навчати» презентує варіант альтернативної системи освіти, яка розвивала б креативні навички, ініціативність і допомагала підготувати нові покоління до вимог сучасної економіки. Усі ідеї автори підкріплюють коментарями стратегів та лідерів думок.

Цитати

  • Освіта на всіх рівнях має ставити собі за мету ознайомити учнів із широким спектром можливостей і допомогти їм знайти те заняття, яке приносило б їм задоволення. Майже кожна дитина у п’ять років має до чогось схильності й отримує від чогось задоволення! У всіх країнах світу дошкільнята сповнені захоплення, цікавості й дослідницького інтересу, чого не скажеш про старшокласників, у яких бажання вчитися вже давно зникло. У цьому й полягає проблема. Просто переходити з класу в клас ще не означає навчатися чи розвивати навички.
  • Твердження про те, що, мовляв, диплом про вищу освіту додає мільйон доларів до вашого заробітку за все життя, видається одним із тих міфів, про які постійно говорять, та не переймаються їхнім обґрунтуванням.
  • Суперечка про те, як учні краще сприймають лекцію, — за присутності вчителя, через онлайн-ресурс чи й так, і так, — практично не має наукової цінності. Насправді питання полягає в тому, чи здатна освіта на основі лекцій принести яку-небудь користь сучасним дітям. Існують конкретні свідчення того, що не здатна.
  • Кожен із нас може почати змінювати освіту, проте спершу слід зробити один простий крок: перестати її боготворити. Сьогоднішнє навчання здебільшого пропонує дітям та підліткам лише один варіант: нескінченний біг із перешкодами до бажаної мети — диплома про вищу освіту. Допоки ми наполягатимемо на тому, щоб університетський диплом вважався необхідною складовою вдалої кар’єри, ми й далі штовхатимемо сім’ї з невисоким рівнем доходу до боргової ями.

Рецензія фахівця (офіційні рецензії):

«Мистецтво навчати» має стати настільною книжкою всіх учителів, батьків, свідомих громадян, учнів та студентів. Це потужне й відверте дослідження, насичене неспростовними фактами. Ваґнер і Дінтерсміт прискіпливо аналізують систему освіти й показують, як навчальним закладам переорієнтуватися на підготовку наших дітей до майбутньої роботи.

Ласло Бок, автор бестселера «Робота рулить!»

Якщо ви прочитаєте лише одну книжку про сьогочасну освіту, хай це буде «Мистецтво навчати». Я не міг від неї відірватися, і вам теж навряд чи вдасться це зробити.

Адам Браун, автор бестселерів New York Times

У цій надзвичайно корисній книжці двоє авторів, маючи значний досвід у сфері освіти, проектують таку потрібну нам школу майбутнього. «Мистецтво навчати» надихає на зміни.

Аня Кременець, авторка книжок про освіту,
освітня блогерка на National Public Radio

Зміст

До вчителів. С. 7
Вступ. С. 8
         
          Частина перша
Нове покоління: Джейкоб
(спілкувалася Тамара Дей). С. 21
Розділ 1. ДНК нашої освіти. С. 27
Розділ 2. Призначення освіти. С. 46
Розділ 3. Що поставлено на карту? С. 65
 
          Частина друга
Нове покоління: Джеймі
(спілкувалася Тамара Дей). С. 93
Розділ 4. К-12: період формування особистості. С. 98
Розділ 5. Золоте руно: диплом про вищу освіту. С. 165
 
          Частина третя
Нове покоління: Ребекка
(спілкувалася Тамара Дей). С. 209
Розділ 6. Викладання, навчання та оцінювання. С. 215
Розділ 7. Нове бачення освіти. С. 249
 
Подяки. С. 301
Примітки. С. 303

Також рекомендуємо прочитати

Сорока Валентина. Осередок радості чи холодна інституція [Текст] // Освіта України. - 2018. - N 35(10 верес.). - С. 12-13
Коновалова М.В. Інноваційні методи та принципи навчання [Текст] // Зарубіжна література в школі. - 2016. - N 19/20. - С. 6-25
Петріга Д. Технологічні лідери майбутнього: як надихнути школярів очолити цифрову епоху? [Текст] // Педагогічна майстерня. - 2018. - N 8. - С. 16-17
Передерій Ольга. Використання ідей вальдорфської педагогіки для реформування початкової освіти України [Текст] // Початкова школа. - 2016. - N 11. - С. 42-43
Фесюк В. Підготовка й організація занять з використанням активних методів навчання [Текст] // Вісник Київського Національного торговельно-економічного університету. - 2006. - N4. - С. 113-120

Календар подій

     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 2223 24
25 26 27 28 293031