Oles Honchar
Kherson regional
universal scientific library
MO-TH: 9:00-18:00
SA-SU: 9:00-18:00

Виставка "Готельний бізнес в Україні"

This material is in Ukrainian

22.02.2012

Готельне господарство – це потужна ланка економічного розвитку як окремих регіонів, так і країни загалом. В багатьох регіонах світу готельний бізнес завжди вважався необхідним для забезпечення суспільних запитів людей. Адже готель може бути діловим центром і Меккою розваг та відпочинку, мати розгалужену та розвинену готельну мережу – це не лише престижно для країни, а й дуже прибутково.
Належний рівень готельного господарства необхідний кожній державі. Україна має надзвичайно вигідне географічне та геополітичне розташування, достатньо розвинену транспортну мережу, значні природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси. Тож, забезпечити віддачу від цього потужного потенціалу, використати його в інтересах туристичних, наукових та бізнес-контактів можна лише за умови зміцнення наявної та створення нової матеріально-технічної бази готельного господарства.
Тому ми пропонуємо вам, шановні читачі, відвідати нашу виставку, яка буде корисною для студентів спеціальностей: «Організація готельного бізнесу», «Готельна та ресторанна справа», «Управління в готельному та ресторанному бізнесі», спеціалістам готельної галузі, а також усім, хто цікавиться розвитком сфери гостинності в нашій країні.
Виставка складається з 5-ти розділів.
Перший розділ «Перші заклади гостинності України» розкриває прадавню історію української готельної справи, яка виникла ще у XII-XIII ст., у період економічного та політичного розвитку Київської Русі. Не випадково, що центром готельного господарства на Русі був Київ, який у XVI – першій половині XVII ст. був одним із головних торговельних центрів Східної Європи.
Другий розділ «Готельне господарство – візитна картка держави» знайомить з особливістю розвитку сучасної готельної індустрії, яка активно набуває ознак інноваційного формату господарської діяльності, оскільки готельне господарство є важливою складовою туристичної індустрії України.
У третьому розділі «Культура гостинного сервісу – крок до Євро-2012» представлена інформація про те, як українська готельна інфраструктура готується до Євро-2012, яке стане суттєвим стимулом для розвитку готельного сегменту в Києві та в Україні в цілому.
Четвертий розділ «Реклама в готельному бізнесі» знайомить з комплексом заходів, за допомогою яких є можливість покращити імідж готелю. Сьогодні арсенал готельної установи включає різноманітні рекламні ходи – від традиційних рекламних листівок і брошур, реклами в журналах і каталогах до нестандартної реклами на різноманітних площадках. Найефективнішою рекламною площадкою все активніше стає Інтернет. А взагалі, найкраща реклама для готелю – це сервіс.
Останній, п’ятий, розділ «Готельне господарство Херсонщини» зацікавить найпрестижнішими готелями нашого міста – «Бригантина» та «Фрегат», які отримали романтичні назви вітрильників і є знаковими символами міста на Дніпрі. Крім того, з рекламних брошур ви дізнаєтесь про мережу приватних готелів, які приваблюють своїми затишними номерами, сповненими комфорту та гармонії.
Якщо ви зацікавились даною темою, ласкаво просимо до сектора техніко-економічних та природничо-наукових видань відділу обслуговування (4 поверх).

Calendar

 12 3 456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031