В рамках популяризації літератури та німецької мови ми запросили в бібліотеку студентів факультету кібернетики і системної інженерії з їх викладачем історії, Татарченко Олександром Борисовичем. Викладач – доктор філософії, доцент кафедри історії України та культури професійного спілкування Херсонського національного технічного університету. Виявляється, тема історії та її сплетіння з сюжетною лінією новели Т. Бруссіга «Сонячна алея» цікава не тільки лірикам, але і фізикам. У якому стані пам'ятники архітектури, що побудовані ще за часів Фрідріха Великого, які пережили бомбардування війни і поділ стіною? Що думають герої новели про те, чому саме таким чином поділили місто на дві половини лідери країн-переможниць і яку роль в цьому зіграла сигара Черчілля? Яку періодику читали «семеро не повішених» замку Шпандау і пан Куппіш, батько головного героя новели? Скільки контрольно-пропускних пунктів було в Берліні і як вони функціонували на прикладі КПП на Сонячній алеї? Як могли мешканці Західного Берліна провозити контрабанду на прикладі дядечка Хайнца? Яку музику слухали підлітки по обидві сторони стіни? Яка роль особистості в історії? На ці та інші запитання ми намагалися знайти відповіді всі разом.
Перед початком заходу студентам були презентовані фонди проекту «Мова. Культура. Німеччина» Гете-Інституту в Україні. Гості отримали невелику інформаційну довідку про діяльність проекту в Україні та основні напрями роботи Гете-Інституту. Сподіваємося, що майбутні кібернетики почерпнули необхідну інформацію з відвідин нашої бібліотеки і ми будемо раді бачити їх серед наших постійних читачів.
Дякуємо Татарченко А. Б. за допомогу в організації зустрічі та популяризацію читання серед студентів.
Сектор обліку користувачів