
У межах ХХIII Міжнародного театрального фестивалю «Мельпомена Таврії» в Науковій бібліотеці Херсонського державного університету вже протягом трьох днів відбувається освітня платформа. Усі бажаючі мають унікальну можливість відвідати майстер-класи, тренінги, лекції від провідних режисерів, сценаристів, хореографів та коучей.
Звісно, що і співробітники відділу соціокультурної діяльності Гончарівки не лишилися осторонь та скористалися можливістю дізнатися багато нового від професіоналів справи. Тож 8 вересня херсонські поціновувачі мистецтва, театрали, бібліотекарі, студенти та усі зацікавлені спробували поглянути на маркетинг під іншим кутом та дізнатися про його функції у театральній сфері.
Під час тренінгу «Театральний маркетинг, якщо результат вас все ж цікавить» автор, ведучий порталу та інтернет-спільноти «Театральна риболовля», театральний блогер та сертифікований коуч Сергій Винниченко ділився секретами і на конкретних прикладах пояснював роль маркетингу в діяльності театру.
Насамперед коуч зазначив, що викладена ним інформація буде корисною для молоді, адже свіжий погляд сучасному театру дуже потрібен, і саме молодь є рушійною силою сьогодення.
Слухачів чекала насичена програма. Так, крім проведення дуже цікавої лекції, пан Сергій запропонував учасникам поділитися на декілька команд, продумати та запропонувати ідеї просування театрів, мистецьких закладів і просторів Херсона.
Блогер зауважив, що український театр не розвиває тему маркетингу в своїй діяльності. Але використання соціальних мереж (на прикладі Instsgram і TikTok) – дуже важливе, адже сьогодні це – головний інструмент спілкування та реклами.
Сергій Винниченко також наголосив на тому, що для продажу та просування театрального продукту необхідно чітко визначити цільову аудиторію, використовувати тренди і – обов’язково – колаборації. Лише за таких умов глядачі поступово будуть повертатися до театральних зал.
Після закінчення заходу слухачі ще деякий час спілкувалися з автором, ставили йому питання та дякували за дуже змістовну і цікаву інформацію.
А наша скарбниця знань, безперечно, поповнилася новими ідеями, які ми неодмінно втілимо в життя у своїй роботі.



