«Якщо тебе немає в Інтернеті – ти взагалі не існуєш» – ця цитата Білла Гейтса вже давно перетворилася на крилатий вислів. І видатний бізнесмен був правий – всю інформацію сучасна людина в першу чергу шукає в Інтернеті. Тому кмітливі підприємці швидко зрозуміли, що розповідати про себе та свою діяльність потрібно у Всесвітній мережі. Інформаційні сайти, різноманітні онлайн сервіси, пошукові системи і соціальні мережі – все це ефективні інструменти, які допоможуть підприємцю або соціальному активісту розкрутити свою справу та знайти клієнтів чи однодумців.
Не дивно, що з часом розкрутка власної справи в Інтернеті стала вимагати певних професійних якостей. Приблизно у 2012 році на вітчизняному ринку праці вперше з’явилася професія SMM-менеджера – фахівця, що працює у соціальних мережах з метою реклами певної компанії або особи. Сьогодні ця професія є досить затребуваною, але й водночас рідкісною. Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олеся Гончара намагається відповідати актуальним інформаційним потребам суспільства, тому в березні 2018 року на базі книгозбірні розпочався курс «SMM-менеджер: просування власної справи у соціальних мережах».
24 березня у Центрі для користувачів з особливими потребами відбулося друге заняття в рамках курсу, присвячене особливостям просування власної справи у найбільш великій та популярній соціальній мережі – у Facebook.
Під час зустрічі учасники дізналися про основні інструменти та можливості просування інформації у Facebook, побачили, як працює статистика переглядів, а також поставили свої запитання тренеру щодо індивідуальних особливостей роботи у цій мережі.
Наприкінці тренінгу кожен учасник отримав домашнє завдання, яке стане першим кроком просування власної справи у Facebook.