Новини
02.12.2016 09:22

Музичний факультатив
Учні Херсонської загальноосвітньої школи №37 вивчають німецьку мову факультативно, і чимало сил і старань...

02.12.2016 08:58

Мрієш, щоб наступний рік був більш вдалим? Попіклуйся про це заздалегідь – навчись планувати свій час
Останні тижні року, що спливає, – найкращий час для підбиття підсумків та планування свого подальшого...

01.12.2016 10:48

Останній день виставки
В останній день експозиції виставки, присвяченої 75-річчю депортації етнічних німців з території України,...


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Інформаційний портал «Руйнування озонового шару: міфи чи реальна загроза»

Інформаційний портал «Руйнування озонового шару: міфи чи реальна загроза»

17.09.2015 13:15

З нагоди Міжнародного дня охорони озонового шару (16 вересня) сьогодні в Центрі екологічної інформації спільно з Департаментом екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації було організовано інформаційний портал «Руйнування озонового шару: міфи чи реальна загроза».
На сьогодні питання збереження озонового шару стоїть дуже гостро, адже вже існує та збільшується «озонова діра» над Антарктикою. Світова спільнота активно співпрацює задля вирішення цієї проблеми та популяризує необхідні знання про озоноруйнуючі речовини серед населення.
На захід завітали учні херсонських шкіл № 46 та № 27, міського ліцею журналістики, бізнесу та права. Привітала учасників заступник керівника Департаменту екології та природних ресурсів Херсонської обласної адміністрації Ковальова Наталія Миколаївна.
На зустрічі було висвітлено проблему руйнування озонового шару з різних точок зору. Значну увагу було присвячено найголовнішій функції озонового шару — захисту рослин, тварин і людини від шкідливої частини УФ-випромінювання Сонця. Також розглянуто основні наслідки руйнування озонового шару.
Захід допоміг учням сформувати уявлення щодо сьогоднішніх реалій цієї проблеми. На кінець заходу учні поділилися власними думками та пропозиціями з вирішення проблеми руйнування озонового шару.





Вхід