Oles Honchar
Kherson regional
universal scientific library
MO-TH: 9:00-18:00
SA-SU: 9:00-18:00
Part`s menu

Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя: теоретико-методичні аспекти формування

Бойчук Юрій Дмитрович

В67346
74.580.051.4

Б77
Бойчук Юрій Дмитрович.
Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя: теоретико-методичні аспекти формування: монографія/ Ю. Д. Бойчук ; наук. ред. О. М. Іонова; М-во освіти i науки України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди - Суми : Унів. кн., 2008. - Бібліогр.: с. 328-355. - 356 с., ISBN 978-966-680-452-8
Монографія присвячена проблемі формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. Розглянуті історико-філософські та історико-педагогічні джерела еколого-валеологічної культури як особистісного, соціального і педагогічного феномена, досліджені її теоретико-методологічні основи, сутність, функції та структура, обґрунтовані науково-методична модель та технологічне забезпечення її формування у вищому педагогічному навчальному закладі. Для студентів, аспірантів та викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів шкіл різного типу та широкого кола читачів, які цікавляться сучасними питаннями виховання й освіти.
Предметні рубрики: Екологічна культура -- Вищі навчальні заклади

Зміст

Розділ 1. Методологічні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 14-119
            1.1. Природничо-наукові уявлення про взаємозалежність людини і навколишнього середовища як основа збереження її здоров'я в сучасних екологічних умовах. C. 14-36
            1.2. Історико-філософські та історико-педагогічні джерела еколого-валеологічної культури. C. 36-82
            1.3. Методологічні засади формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 82-117
Розділ 2. Еколого-валеологічна культура як невід'ємний компонент загальної та професійно-педагогічної культури вчителя. C. 120-194
            2.1. Сучасні уявлення про загальнолюдську культуру. C. 120-129
            2.2. Професійно-педагогічна культура майбутнього вчителя. C. 129-136
            2.3. Сутність, функції та структура еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 136-152
            2.4. Функції і структурні компоненти еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 152-191
Розділ 3. Формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя як педагогічний процес. C. 195-257
            3.1. Модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 199-205
            3.2. Засоби формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 205-231
            3.3. Педагогічні умови формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 232-244
            3.4. Критерії, показники та рівні сформованості еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 245-254
Розділ 4. Технологія формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 258-324
            4.1. Поняття про педагогічну технологію. C. 258-266
            4.2. Етапи технології формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. C. 266-322
                   4.2.1. Підготовчий етап формування еколого-валеололгічної культури. C. 267-283
                   4.2.2. Стимулювально-пізнавальний етап. C. 283-295
                   4.2.3. Змістово-практичний етап. C. 295-315
                   4.2.4. Аналітико-результативний етап. C. 315-322

Аудио

Calendar

     1 23
45 6 78 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 2324
252627282930