Oles Honchar
Kherson regional
universal scientific library
MO-TH: 9:00-18:00
SA-SU: 9:00-18:00
Part`s menu

Електронний бізнес (Е-комерція)

Грехов Андрій Михайлович

В65758
65.09с51я73

Г80
Грехов Андрій Михайлович.
Електронний бізнес (Е-комерція): навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ А. М. Грехов ; ред. Л. Г. Василенко; Нац. авіац. ун-т, Ін-т післядипломного навчання, Бізнес-шк. НАУ - К. : Кондор, 2008. - Бібліогр.: с. 297-298. - Слов. осн. термінів Е-комерції: с. 243-269. - 302 с., ISBN 978-966-351-078-1
Книга присвячена ключовим питанням організації бізнесу в інтернет-платіжним системам, маркетингу, рекламі, безпеці інформації. Докладно розглянуто принципи побудови глобальної мережі, принципи шифрування інформації, пошук інформації в ній, правові аспекти Е-комерції в Україні, інтернет-магазини, бізнес-портали, торговельні майданчики, інтернет логістика, туристичні бюро, дистанційне навчання та інші інтернет-послуги.
Предметні рубрики: Електронний бізнес -- Навчальні видання для вищої школи

Аннотация:

Книга присвячена ключовим питанням організації бізнесу в інтернет-платіжним системам, маркетингу, рекламі, безпеці інформації. Докладно розглянуто принципи побудови глобальної мережі, принципи шифрування інформації, пошук інформації в ній, правові аспекти Е-комерції в Україні, інтернет-магазини, бізнес-портали, торговельні майданчики, інтернет логістика, туристичні бюро, дистанційне навчання та інші інтернет-послуги.

Зміст

Модуль 1. Інформаційні технології і електронний бізнес. С. 47-90
             1.1. Основні поняття Е-бізнесу та Е-комерції. С. 7-12
                    1.1.1. Е-комерція та Е-бізнес. С. 7-8
                    1.1.2. Бізнес-моделі в інтернет-бізнесі. С. 8-12
                    1.1.3. Статистика і прогноз розвитку галузі. С. 12-13
             1.2. Структура інтернет і Веб. С. 13-45
                    1.2.1. Принципи побудови глобальної мережі. С. 13-23
                    1.2.2. Послуги інтернет. С. 23-27
                    1.2.3. Історія інтернет. С. 27-30
                    1.2.4. Пошук інформації в інтернет. С. 30-38
                    1.2.5. Навігація в інтернет і комунікативні властивості. С. 39-45
             1.3. Забезпечення інформаційної безпеки в мережі інтернет. С. 45-46
                    1.3.1. Шифрування інформації. С. 46-48
                    1.3.2. Симетричне шифрування. С. 48-49
                    1.3.3. Асиметричне шифрування. С. 49-50
                    1.3.4. Електронний цифровий підпис. С. 51
                    1.3.5. Захист цілісності повідомлень. С. 51-52
                    1.3.6. Центри сертифікації. Протокол SSL. С. 52-54
                    1.3.7. Технологія SET. С. 54-55
             1.4. Правові аспекти Е-комерції в Україні. С. 55-90
Модуль 2. Основні види електронного бізнесу. С. 91-242
             2.1. Інтернет-магазин. С. 91-97
                    2.1.1. Основні відмінності від реальних аналогів. С. 92-93
                    2.1.2. Структура інтернет-магазину. С. 93-97
             2.2.Торговельні майданчики, бізнес портали, крамниці, туристичні бюро та послуги. С. 97-120
             2.3. Інформаційний бізнес у мережі та послуги зв'язку. С. 120-128
                    2.3.1. Інформація як товар. С. 120-121
                    2.3.2. Види інформаційних ресурсів. С. 121-122
                    2.3.3. Перспективи інформаційного бізнесу. С. 122
                    2.3.4. Послуги зв'язку. С. 122-128
             2.4. Фінансові послуги. Платіжні системи. С. 128-184
                    2.4.1. Платіжні системи. С. 128-169
                    2.4.2. Національна система масових електронних платежів. С. 169-174
                    2.4.3. Забезпечення безпеки електронних платежів. С. 174-184
             2.5. Інтернет-маркетинг. С. 184-201
                    2.5.1. Особливості інтернет-маркетингу. С. 184-187
                    2.5.2. Маркетингові дослідження в інтернет. С. 187-201
             2.6. Інтернет-реклама. С. 201-222
                    2.6.1. Порівняння різних типів рекламування. С. 201-219
                    2.6.2. Правила рекламної діяльності в інтернет. С. 219-222
             2.7. Розподіл товарів і послуг. Логістика. С. 222-233
                    2.7.1. Канали розподілу товарів і послуг. С. 222-225
                    2.7.2. Посередницькі організації в структурі каналів розподілу. С. 226
             2.8. Дистанційна освіта. С. 234-242

Аудио

Calendar

     1 23
45 6 78 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 2324
252627282930