Oles Honchar
Kherson regional
universal scientific library
MO-TH: 9:00-18:00
SA-SU: 9:00-18:00
Part`s menu

Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Барден Філ

В76756
88.59

Б 24
Барден Філ.
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати/ Філ Барден ; пер. з англ. Ю. Кузьменко ; ред. І. М. Климко - Харків : Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - Бібліогр.: с. 286-300. - 303 с., ISBN 978-617-12-2516-9
Предметні рубрики: Маркетинг -- Соціальна психологія
УДК: 658.8:005.32

Аннотация:

Що відбувається в мозку людини, коли вона обирає товар? Які «секретні коди» продуктів, послуг і брендів впливають на її рішення? І чи можна називати рішенням процес, що триває протягом частки секунди? Пізнавальна й практична книжка дасть уявлення про те, як застосовувати на практиці передові наукові знання з нейроекономіки та психології: обирати слова, що опишуть страву в меню, колір пакування, товарне сусідство, інтер’єр кав’ярні або дизайн пляшки для питної води. Маркетологи, фахівці з реклами, дизайнери, представники ЗМІ й роздрібні торговці знайдуть у цьому дослідженні перевірені методи поліпшення продажів товарів та послуг для повсякденної роботи. Якщо ж ви споживач і не бажаєте, щоб вами маніпулювали, вражаючі секрети науки успішних продажів навчать вимикати свій «автопілот» і переходити на «ручне керування» перед строкатою вітриною!

Цитаты

  • У часи, коли компанії скорочують бюджети й запроваджують суворіші вимоги щодо обґрунтування витрат на маркетинг, ефективний брендинг стає ще важливішим у нашій роботі. Це не лише визначальний фактор результативності інвестицій, а й гарантія того, що ми не змарнуємо грошей на користь конкурента і не витрачатимемося на рекламу заради підтримки всієї своєї категорії. Наші комунікації — це якір наших брендів, який ми закидаємо в уяву споживачів.
  • Протягом тривалого часу економіка і психологія були абсолютно різними світами. Базова ідея економістів пов’язана з раціональною людиною, яка приймає рішення на основі об’єктивного аналізу співвідношення вартості і користі. Тимчасом психологи наголошують на психологічному характері прийняття рішень, за якого оцінка вартості і користі видається ірраціональною на тлі чогось на зразок психо-логіки.
  • Ми завжди знали, що за людськими рішеннями стоїть щось більше, ніж усвідомлені двигуни, та складно було визначити неявний рівень цих процесів і керувати ним. Тепер у наших руках систематичний та аналітичний підходи для керування неявним рівнем прийняття рішень.
  • Завдання маркетологів – вплив на поведінку споживачів у коротко- та довгостроковій перспективі на користь брендів своїх компаній. Ми маємо зберегти клієнтську базу, збільшити рівень продажів та заохотити неклієнтів стати клієнтами. Тому в основі маркетингу лежить питання про те, чому і що купують споживачі, а також аналіз факторів, які визначають їхній вибір.

Рецензия специалиста (официальные рецензии):

Яка сила змушує людей купувати? Які процеси відбуваються в нашому мозку, коли він взаємодіє з товарами, що лежать на полицях магазинів чи зображені на екранах наших смартфонів?
Філ Барден зумів захопливо і просто розкодувати силу впливу всіх важливих факторів, що за словами Майка Тайсона "першими завдають удару у відповідь" на наш споживчий вибір серед альтернативних варіантів. Зайти на рівень підсвідомості, подолати бар'єр рефлексивного мислення і зайняти своїм брендом чільне місце у голові споживача на рефлекторному рівні - основна мета сучасного маркетингу. Ця книжка про те, як перемогти у безкомпромісній боротьбі за швидку позитивну емоцію, за імпульсивну дозу гормона щастя, від якої покупець уже ніколи не зможе відмовитись. Книжку повинні також прочитати усі, хто здійснює покупки, щоб протидіяти хижим атакам віроломних брендів на наш вразливий мозок споживачів.

Євген Пенцак, науковий керівник програми Master of Banking and Finance

Зміст

Розділ 1. Наука про прийняття рішень. Як збагнути поведінку споживачів.
Розділ 2. Момент істини. Зламуємо код до купівельних рішень.
Розділ 3. Зламуємо код інтерфейсу. Як автопілот сприймає точки дотику.
Розділ 4. Оптимізація шляху до купівлі. Інтерфейс рішень має значення.
Розділ 5. Цілі - двигуни прийняття рішень.
Розділ 6. Від позиціонування до точок дотику. Цінність на практиці.

Также рекомендуем прочитать

Божкова Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; ред. В. М. Божок; М-во освiти i науки України, Сум. держ. ун-т- К. : Центр учб. л-ри, 2009. - 200 с. - Глосарій: с. 163-168. - Бібліогр.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200, ISBN 978-966-364-870-5
Герасимчук Василь Гнатович. Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. для ВНЗ, які вивчають дисципліни: "Маркетинг", "Основи маркетингу"/ В. Г. Герасимчук- К. : Вища шк., 1994. - 327 с., ISBN 5-11-004232-2
Ромат Евгений Викторович. Реклама в системе маркетинга: учеб. пособие для студ. вузов/ Е. В. Ромат; М-во образования Украины [и др.]- Х. : Студцентр, 1995. - 214 с., ISBN 5-7763-2582-Х

Calendar

     1 23
45 6 78 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 2324
252627282930