Oles Honchar
Kherson regional
universal scientific library
MO-TH: 9:00-18:00
SA-SU: 9:00-18:00
Part`s menu

Психологія діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій)

В67172
88.4

П86
Психологія діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій): монографія/ Л. М. Карамушка [та ін.] ; за наук. ред. Л. М. Карамушки; АПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Лаб. орг. психології - К. : Пед. думка, 2008. - Бібліогр. в кінці розд.. - 200 с., ISBN 978-966-644-136-5
У монографії розкрито теоретико-методологічні основи дослідження психологічних особливостей ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (оцінка персоналом освітніх організацій основних соціально-економічних змін в освітніх організаціях; причини опору персоналу змінам тощо). Проаналізовано психологічні чинники, що впливають на ефективність управління змінами в освітніх організаціях - особливості діяльності команд із введення змін в освітніх організаціях, особливості спілкування в процесі введення змін та вияву підприємницької поведінки, особливості особистісного розвитку персоналу та його національно-етнічних характеристик. Представлено технологію "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін", її структуру, основні інтерактивні техніки та організаційні форми використання.
Предметні рубрики: Освіта -- Прикладна психологія

Зміст

Частина 1. Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних особливостей ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін. C. 6-32
               1.1. Поняття про організації та їх основні функції. C. 6-18
               2.2. Психологія управління змінами як актуальний напрямок досліджень в сфері організаційної психології. C. 18-32
Частина 2. Оцінка персоналом освітніх організацій змін в організаціях та основних причин опору змінам. C. 33-67
               2.1. Мета, завдання, методика та організація дослідження особливостей діяльності освітніМаркетинг турпродуктух організацій в умовах соціально-економічних змін. C. 33-38
               2.2. Оцінка персоналом освітніх організацій впливу соціально-економічних змін на зміни в освітніх організаціях та основних мотивів введення змін. C. 38-52
               2.3. Оцінка персоналом освітніх організацій причин, які заважають успішному введенню змін в освітніх організаціях та обумовлюють виникнення опору змінам. C. 53-67
Частина 3. Психологічні чинники, які впливають на ефективність управління змінами в освітніх організаціях. C. 68-174
               3.1. Особливості діяльності команд по введенню змін в освітніх організаціях. C. 68-95
               3.2. Особливості спілкування в процесі ведення змін в освітніх організаціях. C. 95-125
               3.3. Аналіз значущості вияву підприємницької поведінки у персоналу освітніх організацій в процесі введення змін. C. 125-142
               3.4. Врахування національно-етнічних змін в процесі діяльності освітніх організацій. C. 142-156
               3.5. Вплив змін в освітніх організаціях на розвиток особистості персоналу освітніх організацій. C. 156-174
Частина 4. Психологічні умови підвищення ефективності управління змінами в освітніх організаціях. C. 175-191
               4.1. Оцінка персоналом освітніх організацій психологічних умов підвищення ефективності  управління змінами в освітніх організаціях. C. 175-182
               4.2. Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін. C. 182-191

Calendar

     1 23
45 6 78 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 2324
252627282930