«Єдина різниця між багатим і бідним – це те, як вони використовують свій час», – на цьому наголошує відомий підприємець, коуч і автор відомих бізнес-бестселерів Роберт Кійосакі. Він має рацію, адже від того, наскільки ефективно ми використовуємо власний часовий ресурс, залежить наш добробут, душевний стан, самореалізація та взаємовідносини з оточуючими.
Навчитися керувати своїм часом дуже просто. Досить познайомитися з основами тайм-менеджменту – технологією організації часу з метою підвищення ефективності його використання.
В рамках партнерського проекту «Мій шлях до успіху», що триває в бібліотеці вже понад два роки, слухачі Херсонського міського центру зайнятості мали змогу дізнатися про особливості управління власним часовим ресурсом. Під час ворк-шопу «Грамотний тайм-менеджмент – запорука успішності» гості дізналися про поняття тайм-менеджменту, навчилися виділяти приоритетні ролі у житті, підрахували власний капітал часу та ознайомилися з простими, але ефективними методиками планування.
Найбільш цікавим для учасників ворк-шопу виявився блок, присвячений формуванню цілей та способу їх досягнення. Обравши за мету пошук високооплачуваної роботи за фахом, слухачі спробували побудувати стратегію, за якою треба діяти, щоб отримати бажане.
Сподіваємося, що отримані знання допоможуть учасникам заходу перейти на новий рівень життя і досягати усіх поставлених цілей.