45 татуювань продавана

Батирєв Максим

Г4871
88.59

Б 28
Батирєв Максим.
45 татуювань продавана [Текст] : правила для тих, хто продає і керує продажами/ М. Батирєв; пер. О. Кожушко, голов. ред. А.А. Клімов - Харків : Фабула, 2017. - 328, [1] с. - (Нон-фікшн), ISBN 978-617-09-3526-7
Місце зберігання: Читальний зал (1)
Предметні рубрики: Маркетинг -- Соціальна психологія
УДК: 658.8:005.32

Анотація:

Якщо ви працюєте в продажах, можна вас привітати. Продажі роблять людей сильними переговорниками, психологами, керівниками, ораторами. Гарним продавцям під силу практично будь-які бізнес-завдання.
Автор цієї книжки, відомий бізнес-спікер Максим Батирєв, свого часу пройшов у великій консалтинговій компанії шлях від менеджера з продажів до члена правління.
Кожен випадок з його практики - це урок на майбутнє, свого роду татуювання на серці. Цих татуювань тут загалом сорок п'ять, але насправді їх набагато більше.
Якщо ваша робота пов'язана із продажами, вам потрібна ця книжка.

Рецензія фахівця (офіційні рецензії):

Передмова партнера видання

(Уривок)

Бізнес - це війна. На кону ваша репутація, існування вашого бізнесу, благополуччя ваших бійців і їхніх родин, особисті цілі й амбіції кожного. Конкуренція підсилюється, і перемагати раз у раз стає все важче. Щоб перемагати, потрібні герої: герої-продавани, герої-керівники. Героями не народжуються, ними стають. Якщо вам такий погляд на бізнес нецікавий, закривайте цю книжку, вона не для вас.
     Тим, хто залишився, пропоную ще раз пройти курс молодого бійця разом із Максимом Батирєвим. Ви зможете ще раз побачити справжню механіку бою й відточити здатність перемагати.
     Автор, як завжди, спирається на концентрований здоровий глузд і контакт із реальністю, що може відрізнятися від інших так само, як зима в наших широтах відрізняється від техаського літа.
     Багато хто читав закордонні книжки з бізнесу. Вони дуже гарні та корисні. Але там інший контекст. І це треба враховувати. (...)
Юрій Усков, засновник компанії iSpring  

Зміст

Передмова партнера видання. С. 7
Вступ. С. 11
 
     1. Продавець — це звучить гордо! С. 15
     2. Шмарклі — це не геройство. С. 23
     3. Кожний із нас — продавець радості! С. 31
     4. Стрічають по одежі. Та й випроваджують теж по одежі. Іноді дуже швидко. 
         С. 37
     5. Хочеш сподобатися — сиди і слухай. С. 43
     6. Занадто гарний контакт із Клієнтом зменшує ймовірність продажу. С. 49
     7. Основний мотив наших людей — бажання бути героєм. С. 57
     8. Підготовка — найкращий друг продавана. С. 63
     9. Дайте спробувати. Це завжди працює! С. 71
     10. Роби так, ніби… С. 79
     11. Чим більше спільного з Клієнтом, тим вища імовірність продажу. С. 87
     12. Чесно — це вигідно. С. 93
     13. Нам потрібне рішення Клієнта. Будь-яке! С. 101
     14. Ми на рівних. С. 107
     15. Продавати треба тільки те, що ти повинен продавати. С. 113
     16. Продаж починається після першого «ні». С. 119
     17. Відрізняйся! С. 125
     18. Клієнти готові рекомендувати! Вас. С. 135
     19. Ми продаємо майбутній спосіб життя Клієнта. І відповідаємо за це. С. 143
     20. «Дорого» — у продавця у голові! С. 149
     21. Навіть те, що безкоштовно, треба вміти продати. С. 157
     22. Шукайте зовнішні мотиватори! С. 163
     23. Не ведіться на порожні провокації. С. 169
     24. Завжди керуй термінами! С. 175
     25. Поки є хоч один шанс, бийся до кінця! С. 181
     26. Люди купують у людей. С. 189
     27. Always be closing! С. 195
     28. Продажі робляться по одному. С. 201
     29. Найкраща імпровізація — підготовлена імпровізація. С. 209
     30. Рішення про роботу з Клієнтами повинен приймати менеджер. С. 215
     31. Результат — це послідовне виконання нудних процесів. С. 221
     32. Прийом звітів — не час для навчання. С. 227
     33. Продавець може виконати будь-яке завдання! Але тільки одне. С. 237
     34. Вірити у світле завтра, а діяти від найгіршого для себе варіанту. С. 243
     35. УПТУ — все, чого не вистачає нашим людям. С. 251
     36. Уся ваша клієнтоорієнтованість — у дрібницях. С. 259
     37. Важко в навчанні — легко в бою. С. 267
     38. Не кривдьте найкращих продавців. С. 273
     39. Обережніше з акціями! Вони деморалізують продавців. С. 281
     40. Не втягуйте Клієнтів у свої внутрішні проблеми. С. 287
     41. Усі мають працювати на Клієнта. С. 295
     42. Найстрашніше — програти конкурентам. С. 303
     43. Невиставлений рахунок не може бути оплачений. С. 311
     44. Продажі — це менеджмент. С. 317
     45. Будьте найкращим! Будьте переможцем! С. 323

     Про автора. С. 329

Також рекомендуємо прочитати

Батирєв Максим. 45 татуювань менеджера [Текст] : правила керівника/ М. Батирєв; пер. О. Кожушко, голов. ред. А.А. Клімов- Харків : Фабула, 2017. - 290 с. - (Нон-фікшн), ISBN 978-617-09-3523-6

Календар подій

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Бібліотека працює:
з 9:00 до 18:00
п'ятниця – вихідний день
останній понеділок місяця –
санітарний день