Переконання: революційний метод впливу на людей
Чалдині Роберт
В76714
88.53
Ч-16
88.53
Ч-16
Чалдині Роберт.
Переконання: революційний метод впливу на людей/ Роберт Чалдині ; пер. з англ. Т. Микитюк ; ред. С. О. Вербич
- Харків : Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - Бібліогр.: с. 285-311. - Прим.: с. 312-345. - Абет. покажч.: с. 346-351. - 351 с. - (New York Times Bestseller), ISBN 978-617-12-2447-6
Предметні рубрики: Переконання -- Соціальна психологія
УДК: 316.642.3
Анотація:
У своїй новій книжці «Переконання: революційний метод впливу на людей» автор, використовуючи поєднання серйозного наукового дослідження і доступності, відкриває секрет ефективного переконання: важливо не те, що саме ви говорите, а момент перед висловленням головної думки. Оптимальне переконання досягається тільки завдяки ефективному попередньому вмовлянню. Не слід змінювати позицію слухача або ставити під сумнів його досвід. Головне — переспрямувати увагу аудиторії перед відповідною дією. Автор ілюструє, як спритне перемикання уваги приводить до успішного попереднього вмовляння, після чого цільова аудиторія готова сказати «так».Доктор Роберт Чалдині присвятив свою кар’єру вивченню науки впливу й завоював репутацію міжнародного експерта в галузі переконання та ведення переговорів. Наразі він почесний професор психології і маркетингу Університету штату Аризона, а також президент міжнародної консалтингової фірми, що надає послуги в сфері стратегічного планування та навчає мистецтва переконливого ведення переговорів. Сукупний наклад його книжок налічує понад 3 мільйони екземплярів.
Фотоматеріали
Цитати
- Найуспішніші перемовники найбільше уваги приділяли плануванню своїх дій і словам перед висуненням пропозиції. Вони бралися до завдання, як умілі садівники, що знають: навіть найкраще насіння не вкорениться в кам’янистій землі й не дасть щедрого врожаю в непідготовленому ґрунті.
- Проблеми виникають тоді, коли ми дозволяємо собі загрузнути в емоціях, які вони викликають; коли вони втягують нас у замкнене коло негативу.
- Щоранку думайте про речі, за які ви вдячні, а потім приділяйте певний час тому, щоб записати їх.
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
Чалдині значно розширює межі науки про переконання... Обов'язково читати бізнесменам, які серйозно ставляться до науково обґрунтованої бізнес-стратегії. Книжка відразу увійде до класики! Буде корисно як генеральним директорам, так і продавцям-новачкам.
Forbes
"Переконання" - істотний внесок у галузь соціальної психології та біхевіористської економіки... Серйозна й захоплива книжка.
Publishers Weekly
Докладна та зрозуміла... Книжка націлена на майстрів умовляти, вона розкриває споживачам механізм прийняття рішення. Доступне наукове дослідження про те, як змінити будь-яку думку.
Kirkus Reviews
Зміст
Подяка. С. 8
Передмова. С. 9
Передмова. С. 9
Частина 1. Попереднє переконання: переміщення уваги на передній план. С. 13
1. Попереднє переконання. Вступ. С. 15
2. Привілейовані моменти. С. 35
3. Важливість уваги полягає у... важливості. С. 50
4. Причина - у центрі уваги. С. 73
5. "Володарі" уваги 1: атрактори. С. 92
6. "Володарі" уваги 2: магніти. С. 109
Частина 2. Процеси: роль асоціацій. С. 125
7. Першорядність асоціацій. Я розкриваю зв'язки, отже, я міркую. С. 127
8. Географія переконання: правильні місця, правильні сліди. С. 146
9. Механізм попереднього переконання: причини, обмеження й корективи. С. 165
Частина 3. Найкращі практики: оптимізація попереднього переконання. С. 185
10. Шість основних шляхів до зміни: широкі бульвари як коротший шлях. С. 187
11. Єдність перша: бути разом. С. 213
12. Єдність друга: діяти разом. С. 235
13. Етичне використання: думки перед попереднім переконанням. С. 255
14. Подальше переконання: наслідки. С. 273
Література. С. 285
Примітки. С. 324
Абетковий покажчик. С. 334
Також рекомендуємо прочитати
Вибір без вибору, або Історія про те, у чому я ніколи не сумнівалася: [роман]/ Ірина Тетера- Київ : Брайт Стар Паблішинг, 2017. - 164, [3] с., [4] арк. кольор. фотоіл. с., ISBN 978-617-7418-20-6
Філософсько-правове розуміння правової цінності людини [Текст]
// Держава і право. Сер., Юридичні науки. - 2016. - N 72. - С. 98-111 - Бібліогр. наприкінці ст.
Психологія впливу: [переконуйте та досягайте успіху]/ Роберт Чалдині ; [пер. з англ. М. Скоробогатова ; ред. О. М. Журенко]- Харків : Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - 351 с. - Бібліогр.: с. 334-344. - Абет. покажч.: с. 345-351, ISBN 978-617-12-3352-2