Головна Новини Ефективне планування часу

Ефективне планування часу

17.12.2020 15:16

Чи встигаєте ви зробити справи за 24 години? Чи вже не вірите, що впораєтеся з поточними завданнями? Брак часу та жорсткий цейтнот є випробуваннями, впоратися з якими під силу  не кожному. Постійне перебування в стані «аврал» навряд чи допоможе, коли мова йде про особисту ефективність. Емоційне напруження блокує продуктивність і призводить до швидкої стомлюваності та апатії. Багато працювати і все встигати – не одне й те саме. Під визначенням продуктивності мається на увазі, насамперед, результат, а не процес. Основний секрет особистої ефективності полягає в правильному розподілі часу. Тому, щоб не стати жертвою стресу або синдрому хронічної втоми, потрібно зайнятися керуванням часу або тайм-менеджментом.

Про планування  часу дізналися і слухачі з Херсонського міського центру зайнятості на тренінгу з тайм-менеджменту «Мої 24 години». Під час заходу учасники вчилися формулювати життєві цілі, ознайомилися з такими методиками планування: матриця Ейзенхауера, класичний «checklist» та метод Pomodoro. У ході зустрічі було розглянуто діаграму життєвих пріоритетів людини, яка допоможе у виконанні поставлених цілей. Також присутні виявили своїх «поглиначів» часу та визначили методи й шляхи їх подолання. Зацікавила гостей і відеолекція Брайана Трейсі «7 кроків до досягнення мети».

Сподіваємося, що поради з ефективного управління часом стануть у нагоді слухачам тренінгу. Але для того щоб бути ефективним, просто тайм-менеджменту мало. Важливо пам’ятати про основний принцип рівноваги: кількість часу вдома і якість часу на роботі. На першому місці завжди повинні бути Ви і головні люди у Вашому житті, – заради цього і варто працювати над власною ефективністю.

Календар подій

  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14151617181920
21222324252627
282930    
Бібліотека працює:
з 9:00 до 18:00
п'ятниця – вихідний день
останній понеділок місяця –
санітарний день