Головна Новини Тайм-менеджмент: як встигати жити

Тайм-менеджмент: як встигати жити

17.03.2021 16:30

Час – ключовий ресурс будь-якої діяльності. Від уміння правильно його використовувати і визначати пріоритети залежить ефективність роботи кожної людини.

Тайм-менеджмент дослівно перекладається з англійської, як «управління часом». Він необхідний кожній людині, яка бажає бути продуктивною і успішною.

Багато хто з нас не може спланувати навіть один день свого життя, не кажучи про те, щоб прожити за планом хоча б тиждень. Але ж доведено, що при грамотному плануванні ефективність діяльності людини значно збільшується – мінімум на 25%!

Навчилися керувати часом слухачі з Херсонського міського центру зайнятості на тренінгу з тайм-менеджменту «Мої 24 години».

До їхньої уваги були представлені дієві інструменти управління часом, такі, як планування і постановка цілей, виділення пріоритетних завдань, аналіз і контроль виконання планів. Під час заходу учасники ознайомилися з методиками планування (матриця Ейзенхауера, класичний «checklist» та метод Pomodoro), а також дізналися секрети боротьби з «поглиначами часу».

Сподіваємося, що поради дозволять слухачам тренінгу отримати контроль над своїм часом та власним життям.

Календар подій

   1 2 345
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 2223242526
27282930   
Бібліотека працює:
з 9:00 до 18:00
п'ятниця – вихідний день
останній понеділок місяця –
санітарний день