Як досягнути мети? Як навчитися визначати цілі? На ці питання намагались знайти відповідь слухачі міського Центру зайнятості протягом тренінгу «Мій шлях до успіху».
На заході учасники ознайомилися з поняттям тайм-менеджменту та отримали практичні поради, що допоможуть вдало розпланувати час і встигнути набагато більше. Назва «тайм-менеджмент», тобто управління своїм часом, вперше пролунала з вуст данця Клауса Меллера, засновника компанії Time Management International. Він створив прообраз сучасного органайзера – time-manager. А 34 Президент США Дуайт Ейзенхауер винайшов алгоритм планування часу, нині відомий як «Матриця Ейзенхауера». Про ці та деякі інші методи планування часу дізналися учасники заходу.
Також вони переглянули відео «7 кроків до досягнення мети», в якому відомий бізнес-тренер, автор бестселерів із самореалізації Брайан Трейсі розкрив секрети постановки цілей та їх успішного виконання.
За словами учасників, тренінг виявився дуже цікавим та пізнавальним.
Коментарі