Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Стиль викладання в хореографії

Зубатов Сергій Лук'янович

В80323
792.8(075.8)

З-91
Зубатов Сергій Лук'янович.
Стиль викладання в хореографії: навч. посіб./ С. Л. Зубатов; М-во освіти і науки України, М-во культури України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв - Київ : Ліра-К, 2019. - 91 с., ISBN 978-617-7748-59-4
Предметні рубрики: Хореографія -- Методика викладання -- Вищі навчальні заклади -- Навчальні видання для вищої школи
УДК: 792.8:37.091.3](075.8)

Анотація:

У навчальному посібнику автор подає практичні поради і рекомендації, які стосуються різних аспектів викладання хореографічних дисциплін; дає тлумачення поняття "стиль викладання"; характеризує особливості стилю та манери викладання; подає практичні поради щодо застосування знань про стиль викладання та методів навчання у навчальному процесі.
Посібник розрахований на студентів навчальних закладів культури та мистецтв, педагогів-хореографів, керівників аматорських хореографічних колективів.

Рецензія фахівця (офіційні рецензії):

З ПЕРЕДМОВИ

Педагогічна праця являє собою особливий вид висококваліфікованої розумової праці, яка має творчий характер і відзначається високим ступенем напруження.

Ефективний стиль викладання вимагає від педагога перегляду звичайної стратегії навчання і використовування таких методів, які дозволяють звільнити учнів від непотрібних перенавантажень, навчити їх оволодівати знаннями, самостійно набувати та поновлювати їх.

Викладач-початківець навчає учнів, не маючи інколи, уявленні про те, як побудувати заняття, оволодіти аудиторією, розвивати пізнавальну активність учнів, організувати їхню самостійну роботу. З огляду на це велике значення має існуючп система підвищення кваліфікації викладачів-хореографів. Однак вона спрямована на підвищення теоретичного рівня та на  розширення практичних вмінь і навичок викладача. Мало значення надається тому, як найефективніше  подати цей матеріал своїм учням.

З названих причин автор, не будучи спеціалістом у галузі педагогіки і психології, взяв на себе сміливість підготувати цей посібник, адресований викладачам хореографічних дисциплін, які не мають практичного досвіду.

Поставтесь уважно до тих принципів, з якими ви ознайомитеся в цій роботі, і ваше викладання почне вносити зміни в життя.

 

Зміст

ПЕРЕДМОВА С. 4

1 Універсальні принципи С. 7

2 Основні характеристики стилю та манери викладання С. 19

3 Внутрішні переконання С. 30

4 Поводження викладача С. 41

5 Оосбистість педагога С. 56

6 Методи навчання С. 73

ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ с. 89 

Календар подій

     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 2324
252627282930