Стиль викладання в хореографії
Зубатов Сергій Лук'янович
792.8(075.8)
З-91
Анотація:
У навчальному посібнику автор подає практичні поради і рекомендації, які стосуються різних аспектів викладання хореографічних дисциплін; дає тлумачення поняття "стиль викладання"; характеризує особливості стилю та манери викладання; подає практичні поради щодо застосування знань про стиль викладання та методів навчання у навчальному процесі.Посібник розрахований на студентів навчальних закладів культури та мистецтв, педагогів-хореографів, керівників аматорських хореографічних колективів.
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
З ПЕРЕДМОВИ
Педагогічна праця являє собою особливий вид висококваліфікованої розумової праці, яка має творчий характер і відзначається високим ступенем напруження.
Ефективний стиль викладання вимагає від педагога перегляду звичайної стратегії навчання і використовування таких методів, які дозволяють звільнити учнів від непотрібних перенавантажень, навчити їх оволодівати знаннями, самостійно набувати та поновлювати їх.
Викладач-початківець навчає учнів, не маючи інколи, уявленні про те, як побудувати заняття, оволодіти аудиторією, розвивати пізнавальну активність учнів, організувати їхню самостійну роботу. З огляду на це велике значення має існуючп система підвищення кваліфікації викладачів-хореографів. Однак вона спрямована на підвищення теоретичного рівня та на розширення практичних вмінь і навичок викладача. Мало значення надається тому, як найефективніше подати цей матеріал своїм учням.
З названих причин автор, не будучи спеціалістом у галузі педагогіки і психології, взяв на себе сміливість підготувати цей посібник, адресований викладачам хореографічних дисциплін, які не мають практичного досвіду.
Поставтесь уважно до тих принципів, з якими ви ознайомитеся в цій роботі, і ваше викладання почне вносити зміни в життя.
Зміст
ПЕРЕДМОВА С. 4
1 Універсальні принципи С. 7
2 Основні характеристики стилю та манери викладання С. 19
3 Внутрішні переконання С. 30
4 Поводження викладача С. 41
5 Оосбистість педагога С. 56
6 Методи навчання С. 73
ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ с. 89