Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00

Роберт Чалдині «Переконання: революційний метод впливу на людей»

20.02.2019 08:58

Стародавній китайський військовий стратег Сунь-Цзи заявляв: «Перемоги в кожній битві досягають ще до її початку». Роберт Чалдині  у своїй книзі «Переконання: революційний метод впливу на людей» детально описує, що ж треба зробити, аби ваше повідомлення було правильно сприйняте аудиторією та принесло очікуваний результат.

Попередні покоління зрозуміли: для того, щоб забезпечити успіх, варто вжити попереджувальних заходів. Ця книга показує, що саме роблять умілі комунікатори перед тим, як донести повідомлення, аби воно було сприйняте.

Книга, як і сам процес переконання, складається з трьох частин:  «Попереднє переконання: переміщення уваги на передній план», «Процеси: роль асоціацій» та «Найкращі практики: оптимізація попереднього переконання».

У примітках наведено пояснення до тексту. Вони містять не лише посилання на відповідні наукові праці, на які спирається автор у своїй розповіді, а й додаткову інформацію, що має на меті поглибити знання читачів про матеріал у відповідних напрямах.

Чи можна підвищити ефективність не впродовж тривалого часу, а за одну мить перед повідомленням? Роберт Чалдині стверджує: така можливість є. Він впевнений, що комунікатори можуть досягти кращих результатів, якщо знатимуть, що саме казати або робити безпосередньо перед своїм зверненням. Усі найуспішніші перемовники, за спостереженням Чалдині, найбільше уваги приділяли плануванню своїх дій і словам саме перед висуненням пропозиції. Роберт порівнює таких спікерів з умілими садівниками, які знають: навіть найкраще насіння не вкорениться в кам’янистій землі й не дасть щедрого врожаю в непідготовленому ґрунті. Перш ніж повідомити необхідну інформацію, необхідно здобути симпатію цільової аудиторії. Та це лише перший крок. Оптимальне переконання досягається тільки завдяки ефективному попередньому вмовлянню. Не слід змінювати позицію слухача або ставити під сумнів його досвід. Головне – переспрямувати увагу аудиторії перед відповідною дією. Вдале перемикання уваги призводить до успішного попереднього вмовляння, після чого цільова аудиторія готова сказати вам «так».

Тож вчіться перевіреним методам донесення інформації разом з Гончарівкою та книгою Роберта Чалдині «Переконання: революційний метод впливу на людей».

Автор відгуку: Анастасія Козак

 

Коментарі

Коментувати можуть тільки зареєстровані користувачі

Календар подій

     1 2
3 4 5 6 789
10 11 12 13 141516
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31