4.2. Підготовка до видачі документів
Таблиця 6
№
|
Назва процесу, операції.
Зміст роботи |
Одиниця виміру |
Норма часу |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Процесс підготовки до видачі |
|
|
1. |
Розставити формуляри користувачів (за термінами, номерами, алфавітом) |
один формуляр |
50 с |
2. |
Підбити підсумки роботи за день, зробити запис у "Щоденнику роботи..." |
щодня |
30 хв |
3. |
Підібрати документи за попереднім замовленням |
один документ |
5 хв |
4. |
Переглянути нові надходження для рекомендації користувачам |
один документ |
4 хв |
5. |
Переглянути і поповнити книжкові виставки, місця вільного вибору книг, тематичні полиці і стелажі |
один
документ |
8 хв |
6. |
Підготувати робоче місце |
щодня |
5 хв |
|
Робота з користувачами-боржниками |
|
|
7. |
Відібрати формуляри боржників. Написати листівки - нагадування про повернення документів. Зазначити дату нагадування на зворотній сторонці читацького формуляру |
одна листівка |
5 хв |
8. |
Нагадати по телефону про закінчення терміну користування документом боржника. Зазначити дату нагадування на зворотній сторінці читацького формуляру. |
одне нагаду-вання |
3 хв |
|
Приймання документів взамін загублених |
|
|
9. |
За обліковими документами визначити вартість втраченого документу, кількість наявних примірників у книжковому фонді, рік видання. Оцінити запропо-нований документ взамін загубленого на визначення ступеня відповідності. |
один документ |
10 хв |
10. |
Зробити запис у Зошиті обліку книг взамін загублених |
один запис |
1 хв |
11. |
Скласти загальний акт із списком документів, отриманих взамін загублених |
один документ |
3 хв |
|
Робота з відмовами |
|
|
12. |
Облік і класифікація відмов: позначити на вимозі причину відмови. Розставити читацькі вимоги в алфавітно-систематичному порядку в картотеку "незадоволений попит". Проаналізувати відмови. Скласти бібліографічний опис документів, на які було дано найбільше відмов і передати картки до відділу комплектування |
одна вимога/ відмова/ картка |
10 хв |